Hola

= Hej på spanska!

Vad gör ni?
Jag sitter på sv. och ska skriva om barnarbete, kommer nog bli prima ballerina,hoppas jag iaf.

Igår jobbade jag kväll med Anneli, det avr både trevligt och mysigt.
Jag älskar att sitta där på kvällen och prata med alla glada och 'äntligen avslappnade gäster(efter några glas vin)

Igår var det ju som ni flesta vet eurovision song contest, och Anneli (som är en riktig eurovision song contest nörd) var absolut tvungen att se på det, så vi tittade och jag dömde alla, hihi.

Nu ska jag jobba vidare, snart kommer babe och hämtar mig.

XoXo
Hon som ger er spanska lektioner

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Har frågestund på min blogg nu, fråga vad du vill! :)



Trevlig kväll!



Leonard

2009-05-17 @ 19:18:17
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: .......

Du kan börja lära dig stava svenska!

2009-06-09 @ 14:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0