Ta hand om dig själv

Detta var då inte det jag menade att jag länge velat skriva utan nu kommer bara en snabbt inlägg om denna sköna grej.
Pojen är på fotboll så jag har passat på att ta ikapp tiden med familjen och mig själv, hjäpte pappa med maten, åt en lång och god middag, berättade m det mesta som hänt under dagen och familjen lika så. Efter middagen räknade jag pengar och har kommit på att jag ska sätta in dom på banken så man blir lite rik igen, när pengarna var räknade satte jag på en maskin med mörk tvätt sedan hoppade jag in i badrummet där jag; vaxade mig, satte mask på läpparna, duschade, rakade, skruppade, filade och klippte, smörjde även in mig och ut ur badrummet kom en fräsch Sandra och det är hur skönt som helst.
Så har bestämmt mig nu för en gång i veckan ska jag få uppleva denna sköna känsla, känslan över att bara jag finns, bara tänka på mina problem och vad jag vill, man känner sig befriad.

XoXo
Hon som uppmanar er att ta hand om er själva

Kommentarer
Postat av: Anonym

de som dom flesta andra gör dagligen gör du en gång om året?

2009-03-12 @ 22:40:34
Postat av: Leonard

Hej, tycker din blogg är intressant och bra skriven, och bilderna är jättebra dom också!! :) Har nyss börjat följa din blogg via Bloglovin', hoppas du kikar in på min blogg med någon gång, skulle betyda mycket om du skulle följa på min blogg med!! Ha det bra, Leonard :)

2009-03-17 @ 19:52:52
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: mamma

va mysigt det låter,ja vet att jag inte lärt dig att man ska bara tänka på sig själv en dag i veckan,jag är glad att du kom på det själv puss mamma

2009-03-18 @ 12:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0