Om jag behövde

Juste den där underbara lördagen som jag lovade er bilder på blir lite svår dör jag får inte in bildenra i bloggen, blä.
Men lördagen va riaf underbar vi kom hem till tony vid nio och vi körde full rulle, med musik, skratt, bus och livat var det.
Pojkarna satte sig även en sväng vid datan och skrev något som kallas för sanningens ord, hihi.
Det är nog allt ni behöver veta tror jag.

Om jag behövde skulle jag säga till honom att ge f*n i dig men det bästa är att han är lika blä av dig som jag är, så jag behöver inte ens andas ut luften för att forma dom orden, så kom ihåg du var bara en onödig grej han ångrar allt med.

Men gud nu höll jag på att glömma bort att berätta om den underbara 6månaders dagen igår, oh så underbar den va, vi gick på bio och mös han beslöt sig även för att sova hos mig helt loveli, älskar dig min underbara pojkvän!
Nu sitter och och stress pluggar för att inna bli klar till dom desperata hemmafruarna. skynda skynda.

XoXo
Hon som bara väntar på dom vackra kommentarerna, för varför skulle jag inte få det? , hare bäst ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

svartsjukan blossar i dina vackra inlägg !

hahaha

du skulle bara veta allt.

om du visste det skulle du gråta i flera veckor, du ska inte tro att du är bättre än annat, du ska inte tro på orden han säger, för han har sagt exakt samma ord till andra. han har beskrivit i detalj om alla snygga tjejer han känner.

så snälla, sluta dröm om att du alltid kommer vara den enda. Hur mycket han än säger det, så vet du innerst inne att det inte är sant.

du är bara ett steg på vägen mot annat

2009-03-24 @ 21:33:02
Postat av: jennifer

hade väl egentligen inte tänkt att skriva nåt, men ja nu när det stod att man skulle kommentera så ja varför inte? även fast det var ironiskt.. jaja.



jag tycker att du ska stå på dig, och lyssna för guds skull inte på vad folk tror sig veta. folk "vet" jämt så jävla mycket, helt otroligt. grundar sina så kallade erfarenheter på små företeelser som egentligen inte alls har någon vidare väsentlig betydelse. plus att det som står inte är sant, så ja. haha vafan. om man inte ens vågar stå för sina åsikter, som när man väljer att vara anonym, tycker jag inte att de är värda att ta del av.



tycker att det är roligt att se att ni blir så glada av varandra. det är huvudsaken!

2009-03-25 @ 17:18:10
URL: http://iennifear.blogg.se/
Postat av: Anonym

och vad vet du då?

Bara för att man är anonym betyder det inte att man ljuger och att det man säger inte är sant utan att man väljer att vara anonym av olika anledningar? Det finns ju en anledning till att man kan vara anonym. Ni vet åsiktsfrihet på allmännnnaaa bloggar, så svårt var det.

tjolahoppppppp

2009-03-27 @ 22:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0