Jag förstår inte

Sitter här i sängen och beklagar mig över mitt problem på Jennie, min papperskorg är borta!
Vart tar den vägen när man råkar radera den?
Den kan ju inte kasta sig i sig själv för då skulle den ju finnas kvar right?

Idag efter skolan åkte jag och möte upp pappa vid ica för att handla lite snabbt eftersom far min är sjuk.
När jag stod där och packade påsarna såg det verkligen ut som att vi två bodde ensamma och mamma lämnat oss, för allt vi köpte tyde på att det bara var vi två;
Två tandborstar, ett par schampoo/balsam, en hårspray, en liten sköljmedelsflaska, och bara lite mat och bröd.
Men det är ju bara för att vi bara är två fram tills på söndag när resten"suck"kommer hem. Aja vi har det hur mysigt som helst iaf och båda tror jag njuter av ensamheten,hihi.

När jag stod i duschen kom jag och tänka på en grej som jag tänkt lite ibland men inte orkat tänka vidare på  men nu har jag bestämmt mig för att göra det.
Varför?
Varför håller ni på?
Mår ni bättre av det?
Förgyller jag er dag?
Om inte låt bli att läs bloggen då?
Har ni ett tvång i erat huvud?
Vill ni att det ska ta slut mellan oss?
Tror ni helt ärligt att han kommer komma krypandes till er då?
Varför skulle Philip vilja vara med er som inte tycker om hans flickvän när han kan vara med ALLA hans barndomsvänner utom kanske en eller två tycker om mig?
Varför tror ni att ni vet så mycket?

Nu ska jag klä på mig

XoXo

Hon som har sin röda morgonrock på sig


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag råkade också radera den en gång, det är bara att söka i datorn, den finns någonsstans där, den försvinner inte! :)



Tänker du släcka ljusen på Earth Hour imorgon?



Ha en trevlig helg!

Leonard

2009-03-27 @ 19:50:47
Postat av: Leonard

(Min kommentar innan :)

2009-03-27 @ 19:51:31
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0