Alla saknar

Jag tror inte jag och philip är dom ända som sakanr varandra efter bara några timmar, jag hör och läser från alla håll och kanter hur mycket folk saknar sin flick/pojkvän så fort dom skiljs åt.

Så Philip tyvärr är vi inte dom ända som gör det.

Erkänn älskling när du flyttar upp till stugan i sommar och vi träffas varje dag(det är det vårat förhållande går ut på) då är du som lyckligast?
Jag vet att jag kommer vara det iaf.

Kunna pussa på dig
Kunna krama dig
Kunna mysa med dig
Kunna hålla om dig
Kunna laga mat tillsammans
Kunna hålla om dig tills du somnar
Kunna bli omhållen tills jag somnar
Kunna väcka dig varje morgon med en puss på kinden
Kunna städa med dig
Kunna gråta med dig
Kunna säga att jag älskar dig

Kunna listan kan hålla på en evighet till men jag ska klä på mig nu

XoXo

Hon som längtar till 16:00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0