Ursäkta m.i.g

Ja jag vet, hur länge sen som helst som jag skrev.
Det har varit så mycket hela tiden så har inte hunnit, men nu kommer det några ord från mig.

Fredag: S<3P = 4 månader!
Vaknade upp utan Philip eftersom jag började sju och  slutade på apu:n till tre och blev upphämtad av Philip.
Vi tog en lång dusch och gjorde oss sedan iordning för en resa in mot den stora huvfudstaden, där vi åt middag med mor och Per på mongoliska, sedaan åkte vi hem till mig och firade vidare.

Lördag: Vi vaknade upprelativt tidigt.
Philip åkte till Väsby och fixade bilen medans jag åkte till Kista och mötte Jennie, vi åt middag och jag köpte tre saker, varav en Philip blev väldigt glad över. Vi blev upphämtade av Philip och åkte till Willy:s och köpte dip, morötter, chips, godis och läsk. Sen åkte vi hem till mig och färgede mitt hår och Jennie var fast besluten att bevisa sin kunnskap när det gällde att skära morötter, vilket hon sög på. När vi gjort dipen, skärt morötterna och Philips små hårtussar och mitt hår blivit färdig färgat åkte vi till Martin och kollade på film med han Johan och två andra damer men dom åkte vid halv tolv. Johan var helt crazy han gjorde filmkvällen en aning galnare.cSEn åkte vi hem till mig och Philip var tvungen att sova på en gång men Jennie och jag fortsatte att se på film men denna gång med GODIS.

Söndag: Vi vaknade i långt innan.
Vi gick ner och åt frukost med Philip sen åkte han och jobbade medans Jennie och jag gick upp och kollade repris på let´s dance, vid fem åkte vi här ifrån och skildes åt på pendeln, blev upp hämtad av Philip för att åka hem till honom. Där mös vi sönder och spelade kort med Amanda och Lena, det var hur kul som helst.

Måndag: Lång dag.
Vi vaknade klockan 06:30, Philip gjorde sig i ordning och jag låg kvar, klockan halv åtta åkte vi hemifrån herrn för att köra hem mig eftersom jag inte börjar förrens klockan tre på måndagar. Men lovlii kom hem till moi på lunch, jag bjöd på kycklingfilé, stektpotatis och sås. Åkte vid tjugo i två och kom hem kvart över tio, men fick inte lägga mig förrens klockan galv tolv eftersom jag var tvungen att vänta på Philip som blev en halvtimme försenad.

Tisdag: Trötthetens dag.
Båda var galet trötta när vi vaknade på morgonen och det sög i hela kroppen att vi skulle stanna hemma men jag tvingade iväg oss båda. Men dagen gick galet seg så hade lika gärna kunnat stanna hemma. Vi avslutade dagen hemma hos philip där han bjöd på pirog och keso. Vi kollade självklart på Top model!

Onsdag: Full av kärlek!
Dagen har flygit iväg och har haft hur mycket som helst att göra, alla har bett om min hjälp och har nog hållt på med som mest fem saker samtidigt under dagen med massor av små saker vid sidan om. Anneli kom även och hälsade på hos mig ida iv pratade i en timme och 15min sen fick jag skjuts hem av henne, hann sitta i soffan i ungefär 45min innan min älskade kom innanför dörren och nu sitter han här och hålle rom mig, inte dig eller nån annan utan mig!

Nu ska jag pussa han ch kolla på Las vegs.

XoXo
Hon med den galna uppdateringen

Kommentarer
Postat av: den bästa

sluta ljuga! jag äger på morotspinnar!

2009-01-28 @ 17:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0