Jag är äcklig

Jag är fett äcklig, jag är nästan som en oduschad alkis. Jag är rent av vidrig och ingen vill va min vän, därför stter jag och gråter över saker som inte ens exicterar, usch vad vidrig jag är.
Ska nog göra nått åt saken, typ duscha eller nått.
Min pojkvän sover aldrig i samma rum som mig, tycker synd om honom, någon annan som gör det?
Tar aldrig av mig kläderna när nån är i närheten, blä för mig.

Aja ska fortsätta vara äcklig och sitta mobbad i hörnet på datalektionen.

XoXo
Hon som är äckligast

Kommentarer
Postat av: Anonym

äckliga du..! jag tror vi passar rätt bra ihop du och jag, för jag är en liten fjortis.

och fjortisar är ju också äckliga som du kanske vet om. :)

ska vi bilda klubb och bli vänner?

2009-01-13 @ 15:35:27
Postat av: Anonym

äntligen har du fattat :) Vi/Jag kunde inte vara gladare



2009-01-14 @ 10:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0