Friskisar

Nu är vi friska, men philip är hostig/döende, så som han låter när han hostar kan man nästan tro at han är det.
Hela helgen var vi hemma och mös det var väldigt mysigt men när Ida ringde i lördags ville jag egentligen kasta på mig kläderna och dra iväg men det kunde jag ikke.
I lördags åkte vi förbi märsta centrum och köpte; pucko, dip, morötter, host tableter, idominsalva, akne kräm och två STORa askar med tuggummin.

Inatt sov jag hos Philip, vi spelade spel och kollade film in på småtimmarna, det var hur mysigt som helst och denna gång kändes faktiskt sängen ganska stor vilket var ett litet jääjmoment.

Imorgon blir det lång dag i skolan med avslut hemma med mys.
Nu ska ajg kolla vad det blir för mat.

XoXo
Hon som är frisk


Kommentarer
Postat av: lillie

usch du e äcklig.

2009-01-13 @ 12:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0