Blandad helg

I fredags åkte jag i väg till Sigtuna höjden och var med ända fram till fem, sen kom Philip och Jennie och hämtade upp mig, efter det åkte vi till sibylla och åt..
När vi ätit färdigt lämnade Philip av oss hemma hos mig och åkte in till Sigtuna och hämtad eupp dom andra.
Vi va uppe i stugan hela kvällen och hade det riktigt kul några timmar.

I lördags var det mening med bio men blev en ensam hemma kväll med Karin och Far, sen fick jag faktiskt sällskap av Philip vid tolvslaget, jag hade en överasskning åt honom som han verkligen uppskattade, jäääj.

I söndags(idag) har jag och Philip myst sönder, men pojken var tyvärr tvungen att lämna mig ganska tidigt och nu sitter jag här helt ensam, kan inte tvätta, dammsuga, eller hitta på nått, blää.

Några bilder från fredagen



Nu ska jag kolla vidare på Austin Power

XoXo

Hon som älskar han


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lär dig svenska innan du skriver i en blogg.

Hon som älskar HONOM heter det för fan.

// Hon som förstår att du har dåligt svenskabetyg

2009-01-23 @ 17:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0