31/12-08 - 1/1-09

Vi började nyårsafton med parmiddag:
Philip och Jag bjöd på kyckling, potatissallad, sallad,brieost och kex
Ida och andi bjöd på alkohol medans Philip hade sina egna läskedrycker
Till efterätt lev det chokladpudding och grädde

Älsklingen ville ha fototävling, vilken var finast?

Min bögiga älskling ville oxå göra nageln fin

Först en puss på den ena pojk/flickvännen Sen en puss på den andra

 Årets nyårs kort


 TOLVSLAGET

Bästa fotot under hela nyårsafton, älskar dig


XoXo

Hon som älskade sista dagen på året

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

Måste först säga att den där philip är kung på fota! Tyvärr sandra men där har du funnit din överman.

Sen vill jag också tillägga att det är mycket fina bilder du lagt upp. Det är mycket smickrande.

Har hört rykten om att philip blev mycket generad när han såg dom här bilderna och att han älskar dig galet mycket. Jag är sjukt avundsjuk på honom som har dig. Det är vi nog alla!



/En hemlig beundrare

2009-01-08 @ 14:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0