Nu; ensam

Goder morgon alla morgonpigga.
Jag sitter här i mjukis kläder, en jätte torr haka, torra ögonlock och kollar på Mtv medans jag väntar på top model.
Philip har precis lämnat mig, vi vaknade vid åtta och jag ringde och sa att jag inte kom idag(då var även ögonen väldigt uppsvullna) vi låg i sängen undefär en halvtimme och sedan gick vi upp och åt frukost och kollade på the voice.

Igår var även honey hemma med mig eftersom skolan hade plusdag.
Så vi fick frukost på sängen av hans mor, sen kollade vi på ellen och efter det STOR STÄDADE vi hans gaderober och damsög rummet. så nu är det bara rensning, målning och möblering som fattas innan hans rum är helt perfa.
Efter storstädningen åkte vi och hämtade upp Andi och Iems för att bege oss till fyrishov, vi hade hur mysigt som helst och vid sju tiden släkte dom ner i bad hallen och tände ljus, då gick vi och la oss i bubbel poolen och mös med tre svenska gubbar.
Ida och Andi höll på att pussa på varandra nä en badvakt sa att man såg allt eftersom det fanns en videokamera i taket, då kollar Ida upp på henne oskyldigt och säger;

-Vadå får man inte ens pussas?

Det låter inge kul nu men det  var kul igår.



Efter badet åt vi middag på Max, vi åt riktigt mycket, Philip chokade oss med att äta två, ja TVÅ menyer, jag blir mätt efter halva hamburgaren, alla lökringar och typ 12pommes frites, men jag tvingade i mig min glass oxå. Så mätta var vi när vi kom hem.

Imorgon ska jag och Philip åka till kista och han ska köpa alla <3 dag present, och vi ska sedan köpa pressent till far som fyller åt på söndag.

Jag köpte min present till honom i Tisdags med Jennie, det var tänkt att det skulle bli nått lätt eftersom det som sagt bara är alla hjärtans dag, vilket jag tycker inte behöver vara allt för speciell, har aldrig fått nån jätte grej på denna dag förrut, men slutade med att jag kom hem med fyra pressenter för ungefär 350 kronor, och för mig som inte är så jätte rik, blev det lite panik i huvudet när jag väl kom hem, men men min älsk blir glad så det är värt det.

11 dagar kvar till vi kommer mor

XoXo
Hon som babblar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0