Mitt ansikte

Hej hej!
Förlåt Jennie jag vet att det har varit en evighet sen sist, har haft annat på huvudet och inte haft tid att sitta ner och skriva.
Mitt ansikte hr nämligen fått för sig att jag är allergisk? mot något, min öronsnibb, min högra ansikshalva överhuvudtaget har svullnat upp, öga, kind, haka, och kliar gör det, men det har kommit och gått. men nu började det klia igår igen, och även på överarmarna och i morse vkana jag upp med en helt igen svullet öga och en röd kliande haka och en lite röd irriterad kind, men örat är normalt iaf.
Vad är detta?
Ska ringa mor min snart, pappa såg när örav var som värst men då var de tinge speciellt, så typiskt pappa att bara sopa saker under mattan, men idag skulle han i väg och jaga med han från tv oh lite annat folk så han var hemma när jag kom hem körandes från Philip oc hhan sa att jg fick vara hemma, mit öga är inte vackert, blä för detta.
Har tagit några foton som inte är vackra eller nått men mor min vill se så jag tänkte att du (Jennie) bryr dig ju oxå så denn vackra bild är till dig med, ni andra kan blunda.


Ögat har blivit hundra gånger bättre än i morse, sen syns det ju inte så mycket, och ja jag ser skelögd ut, I know, men nångång måsta man ju vara det oxå, bilderna är sämst men dom funkar


Nu ska jag ringa mor

XoXo

Hon med allergi(?)

Kommentarer
Postat av: den bästa

erkänn att du blev glad av inlägget iaf? :(



men fyfan, det är hemskt att ha uppsvullna ögon och skit, ena mitt öga har svullnat upp två gånger och jag lider verkligen då. så nu lider jag med dig plutt! <3

åk till doktorn och ta sånt där allergitest!

man ser iaf på bilderna att ögonen är litesvullna..

2009-02-09 @ 16:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0