Back to work

Idag är det dags att komma tillbaka till APU:N vilket jag tyvärr inte är så sugen på menmen det måste.

Alla hjärtans dag - Dagen var underbar, den började vid tio, jag gick upp och fixade frukost och Philip låg nere och sov.
Jag tyckte han förtjänade en frukost på sängen så många gånger som jag fått frukost på sängen av honom.
Efter det åkte vi hem till honom och fikade med familjen sen åkte vi och bastade, där det ända misstaget kom, varmvattnet försvann, så vi fick åka hem alldeles svettiga.
På kvällen mös vi framför tv:n och åt godis, yummi.

Söndagen fyllde pappa år så då mös jag hemma hela dagen och Philip försvann iväg på match en stund sen kom han tillbaka, när släkten väl åkt så åkte jag,Karin,Pappa och Philip iväg på restaurang, det var väldans mysigt.

Och idag vaknade jag hos Philip, fick skjuts hem, la mig i sängen, sov till tio, klädde på mig, sminkade mig, gjorde mat till mig och Philip, sen kom Philip, vi åt lunch och tårta, sen hade vi faktiskt för första gången på fem måndagar tid att mysa oxå, jääs.

Nu ska jag snart gå till bussen, börjar inte förens tre men måste gå tjugo i två hemifrån, blää

7 dagar kvar tills vi åker till mor

XoXo

Hon som vet att ni kommer få fula barn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0