Trött och sliten

I frdags var jag med Ida och vi drog iväg till några av hennes vänner och festade,vi rörde oss mellan lägenhterna som låg mitt i mot varandra, och katten hängde med i varje sväng.
Under kvällen tog jag mig själv ikragen och ringde Philip, och eftersom jag är så snäll så pratade jag med honom helva vägen från pendeln och hem till hans hus och när vi ska lägga på säger han att han stått där utanför i tjugo minuter! Han har stått där i tjugominuter och fryst bara för min skull -säger vi.
Även fast pojken upprepade hela tiden: det här blir ju jätte dyrt för dig.
PHILIP JAG BRYR MIG INTE,DET VAR VÄRT VARENDA ÖRE.
Philip fick även se den mera seriösa sidan av mig, även fast jag druckit tio starköl och ett glas vodka.
Men jag var seriös,remeber that.
Typ vid fyra tiden stängdes den ena lägenheten så i två timmar fick jag spendera tiden med;
han som äger stället-däckad.
han som vill ha mig-men jag hade tankarna på andra ställen.
hon som låg mot bordet-halvt däckad.
han som satt brevid henne-halvt däckad.
och tre pers som däckat inne i sängen.
så dom två timmarna gick ganska segt men klockan sex skulle Ida och jag gå men inte fan gick det så snabbt.
Slutar med att jag blir sur och irriterad och då fattar hon vinken så vi kom hem och la oss i sängen vid kvart i sju.

I lördags blev vi väckata vid halv tio av Idas kusin-så söt!
Då var det bara att klä på sig och åka hem-även fast Ida LOVADE skjuts hem så blev det inte så.
Efter två½timme så var jag äntligen hemma, bara hoppa in i duschen,äta mat sen hoppa på moppen,för att sedan bege sig till Rotebro,där Herren skulle möta Vaxholm i fotboll så var ju bara tvungen att se, dom flesta i VAxholm fick sig en chock att se mig där och frågade varför och jag sa: jag är här för att heja på rotan.några fick ett avlångt ansikte eftersom jag bott i vaxholm hela ,mitt liv och alltid sett vaxholm spela och alltid hejat på dom men icke sa nicke nu är det Rotebro jag hejar på,haha
(men applåderade varje gång vaxholm gjorde mål, alltså tre gånger)
Men iaf för att åter gå till det som betydde mest: Philip gjorde mål!
Matchen slutade 3-3.

Efter matchen åkte Jennie och jag hem till mig och väntade på Philip.
Men vägen hem var ganska komplicerad.
Först väntade vi på bussen i rotan, sen på pendeln, sen på bussen i Märsta, sen väntade vi på Chiristian vår ängel i Sigtuna så att han kunde köra hem Jennie till mig.
När väl Philip kliver innanför dörren hem till min lilla stuga, ska vi sätta på filmen och dvd:n hatade oss tydligen så det var bara ner och hämta playstationet och sätta i filmen där,men då funkar inte ljudet, så vi kollar på sing along och en annan film eftersom jag inte hade fjärrkontrollerna med upp.
Sen vill Jennie spela så medans hon håller på med det somnar jag, pinsamt!
Men jag tror det var för att jag kände mig så trygg och säker när jag låg brevid Philip,hihi.
Sen åkte Philip hem,snyft! och Jennie och jag gjorde oss i ordning för natten, gick upp och la oss och kvällen slutar emd att Jennie somnar ifrån mobilen och jag somnar ifrån Jennie.

Imorse vaknade jag av att Jennie låg och stirrade på mig och hon var REDAN igång med att skiva med Christian,omg säger jag bara.
Hela dagen har jag och Jennie kollat på tv och Jennie har tillochmed hunnit sovit en stund.
Och nu är fösrta gången jag är helt ensam på hela helgen, känner mig både trött och sliten, men känner ändå att jag saknar nån/något, vet bara inte vilket av det.

XoXo

Hon som saknar nått

Kommentarer
Postat av: fjongis

galet inlägg :O för mycket att kommentera så att jag blir helt förvirrad! Det som betydde mest var att målet var ditt :) plus jag vad också seriös!

2008-09-14 @ 20:10:04
Postat av: Anonym

när får man se han phillip?

2008-09-14 @ 20:13:27
Postat av: Anonym

när får man se phillip?

2008-09-14 @ 20:14:44
Postat av: Anonym

när får man se phillip då?

2008-09-14 @ 20:16:21
Postat av: knas

ofta nån är despreat efter philip :P

2008-09-14 @ 22:38:14
Postat av: Anonym

vem fan vill se philip? hahaha

2008-09-15 @ 00:40:40
Postat av: knas

sandra bry dig inte om människorna de är ju ändå bara avundjsuka fittor som ångrar sig att dem inte tog chansen när de väl hade den, du vet vad jag pratar om :P

2008-09-15 @ 07:46:35
Postat av: philip

vem fan vill inte se philip?

2008-09-15 @ 18:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0