Tårar

Läste precis sötaste Philips blogg, helt underbart fantastiskt änglalikt, fick tårar iögonen första gången jag läste den.
Trodde inte att vi vågade utrycka oss så här seriöst men om han kan kan jag också.
Inte just nu för just nu är jag lite skakis över inlägget och över det mesta.
Men tro mig det kommer, och när det väl kommer kommer det bara spruta om det!
Men jag kan säga så här mycket han är verkligen helt underbar, har faktiskt aldrig träffat en pojk som erbjuder en vantar så fort man säger att man fryser lite om händerna.
Måste erkänna en hemlighet okej en av mina tre.
Du är nästan för ofta i mitt huvud!

Läs:


www.fjongis.blogg.se


XoXo

Hon som blev galet underbart chockad

Kommentarer
Postat av: philip

handen på hjärtat, jag har tårar i ögonen nu :)

tack för att du berätta allt idag sandra, du är bäääst <3

2008-09-19 @ 16:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0