Spännande

Det verkar som om alla är väldigt nyfiken på att få se denna underbara Philip,hihi
men dom lär ju få vänta ett tag till, för jag tänker inte dela med mig av underbarheten på ett bra tag,just nu är han mitt ögongodis, jäääs.

En rolig grej är att hon som verkligen var mitt allt för ett tag sen och som helt plötsligt tog min kropp och själ och kastade på mattan till och med hon vill se hur han ser ut, haha!
men jag ignorerar henne på precis samma sätt som hon sket i mig.
Förresten den där bildboken vi gjorde om vårat liv skulle ju vara kul om man kunde få,för jag tror jag uppsakttade vår vännskap mer än va du gjorde.

Men som sagt ett tag kvar innan ni får se Philip.

Men iaf dagen har vart sjuk kul, eller iaf efter lunchen fram tills vi slutade, hade kök i 5½timme och vi larvade oss som bara den,Jennie fick en jätte fin film så får väl se om jag lägger upp den eller ej,hihi.

Philip och jag har gett varandra en lyckopeng, och min är i Bh:n och hans är runt halsen,hur söt är inte det, pluttiplutt.
Idag fick vi även frågan om vi var tillsammans och nej blev ju såklart svaret men Christian ville att svaret skulle vara nått annat och det skrek han klart och tydligt.

nej nu ska jag leka med N' på msn

XoXo
Hon som låter er vääänta





Kommentarer
Postat av: han som har turen att heta philip

Här blir man ju helt bortskämd med fina inlägg i bloggen, helt generad är jag! :)



Pluttiplutt måste erkänna att lyckopengen är gaaalet sött (=

2008-09-15 @ 22:16:51
Postat av: Anonym

hur kan du säga att du uppskattade vår vänskap mer än vad jag gjorde? om inte jag minns helt fel så var det du som valde dina "killar" framför mig lr?

2008-09-16 @ 22:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0