Schkööölfoto

Imorse flög jag ur sängen när klockan ringde var så sjukt kissnödig, och att kissa på morgonen är sjukt skönt.
Efter det åkte platt tången in i elutaget, för på skolfoto måste man ju se någolunda acceptabel ut, haha.
Vilket gick väldigt seg menmen utan att man visste ordet av var man i skolan och på mattelektion och utan någon förvarning åker Marcus, Daniel och jag på en sväng i klassrummet så långt ifrån varandra som möjligt eftersom vi tydligen pratade förmycket. Vilket inte är en nyhet.

Efter matten hade vi idrott,lunch,engelska och en timme istället för två i hotell A, efter den timmen var det dags för att göra sig iordning för fotot så flickorna drar upp till omklädningsrummet, på med musik och sminkning och hårsprayer flyger runt i omklädningsrummet.

När vi kommer ner dit fotot ska tas börjar han med att visa upp några foto som han tagit under dagen och jag skricker från dörren över till andra sidan:
TA FRAM FP06!
Fotografen undrade på engång om han va min pojkvän, Gud Philip nu måste vi nästan göra nått åt detta,alla tror vi är tillsammans.
Inte för att det stör mig men, haha.
Och sagt och gjort där sitter han, så otroligt söt och pengen runt sin hals, precis som vi sagt!.
När jag såg det fotot blev ja glite nervös, tänk om inte jag blir lika bra som Philip,pinsamt i sånafall.
Klassen tog ungefär 20foton tack vare mig och några till skulle jag vilja påstå, haha.
Ensamfotot fick vi kolla på och där vet jag att jag sög, men pengen syntes iallafall.

Nu ska jag ta en huvudvärkstablett

XoXo

Hon som har ont i huvudet


Kommentarer
Postat av: philip

nästan som vi måste ta o göra de :O det var 2 stycken idag som undrade om vi var tillsammans! :O

lyckopengen is the shiieet :)

2008-09-18 @ 20:08:29
Postat av: Anonym

ofta du tror lycopengen ger dig tur när det gäller att folk tror vi är tillsammans:P

kanske bara är för att vi ser så kärleksfulla ut?

2008-09-18 @ 20:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0