Saknar min älskling

Gud vad jag saknar henne, det är helt galet!
Kollade precis i mitt otroligt vackra och söta fotoalbum jag fick i 18-års present av Nathalie, kommer aldrig kunna slå den presenten men ska göra mitt bästa.
På sistone får jag nästan en tår i ögat när jag tänker på henne både för att hon gör mig såhär lycklig(håll upp din hand och jag min i sigtuna så kan du ju förstå hur mycket)
Men kan inte göra något åt det förrens hon vill träffa mig, tyvärr!

Dagen har fungerat som alla måndagar, börjar emd den oooootroligt tråkiga svenska dubbel lektionen med lunch och sedan 5½timme kök, köket är ju hur kul som helst, men tyvärr så lämnade Jennie mig efter 2 timmar eftersom hon inte mådde bra, men hon var kvar i skolan så på rasten for vi iväg till fordon där sötis och Christian var, han ger mig ett litet pirr imagen när jag ser honom,Philip inte Christian!
När vi börjat städa i köket stod Daniel och jag mitt imot varandra och skrapade ner vatten från hyllorna och vips som det var blev Daniel dungblöt i ansiktet och på tröjan,Förlåt det var inte meningen!
Men det var så jävla roligt, både Ida och jag garvade så vi fick kramp imagen,haha, nu kan jag inte sluta skratta, fan,haha.

Så tillbaka till allvaret:
Just nu sörjer jag att jag måste sova ensam,vakna upp ensam,gå till skolan i det kalla vädret ensam och sitta på bussen ensam,menmen,that's life!

Nu måste jag plugga matte,livsmedelskunskap och skriva lite på hälsoprojektet,suck!

XoXo
Hon som saknar sin bästis och sörjer ensamheten

Kommentarer
Postat av: fjong

du är inte ensam :) <3

2008-09-22 @ 18:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0