Så den underbara helgen är över?

I fredags följde Ida med mig hem på en gång efter skolan,vi satt här hemma och tog det lungt till far och dom lämnade huset för att bege sig till landet, och direkt efter att dom lämnat oss började jag med maten och Ida med att duscha, efter det fick hon öppna champange flaskan vi skulle ha till middagen, myys.
Efter det hoppade jag in i duschen och njöt för en sekund sen när jag kommer ner så pratas det om att det ska vara fest hos mig istället och eftersom jag skulle jobbba dagen efter så bangade jag inte, så vi drog hit några människor och hade det riktigt mysigt, iaf jag, Ida och två till,hihi.

Dagen efter så vaknade jag 08:00 och bestämde mig för att skita i jobbet, så Ida,jag, jonas och hans kompis mös runt här hemma och åt riktigt gott riktigt många gånger,haha svull!
När klockan var 17:10 vandrade vi utanför min dörr, pojkarn apå moppen på väg till Upplands väsby, Ida och jag till bussen, jag skulle möta Jennie,Philip och Christian vid märsta station och Ida skulle hem och tagga till för kvällen.

När jag kommit till stationen får jag vänta i 5minuter innan jag en ser ett bekant ansikte och efter det fick vi vänta i 5minuter på att Christian ska komma med bilen,sego.
Sen åker vi iväg till Eurostop och köper godis,chips,dig,dricka och såklart bubbelvatten,gurka och morötter till Philip, så alla blir glada.Men han är ju lite speciell oxå,hihi.

Väl hemma hos mig gör vi i ordning allt myser ner framför tv:n och filmen startar,men är det nån som kollar?
Ja 1! jag och jag hade redan sett den tre gånger menmen. Efter filmen bäddar jag och Philip min fars säng sen går vi fyra ner och körde pinigs fyfan va bra jag var! Jennie och Christian sög ordagrant men när vi väl bestämmde oss för att slå vad så är det jag och Philip som förlorar,varför?

Idag har jag jobbat, värsta som finns, men jag fick tänka på minnena från helgen så kom det några leenden på läpparna
Denna låt kom upp under dagen och den fick mig att tänka på min och Philips lek vi "lekte" igår,



XoXo


Hon som tycker du är lika underbar som en stjärnklar natt

Kommentarer
Postat av: den som tycker att du är pricken över i:et

Jag vet varför vi torska, jennie och christian drog i sig en liten dopingdrink innan matchen börja :O

2008-09-07 @ 21:47:58
Postat av: you know who

SANDR AHAR INGET JÄVLA I SITT NAMN SÅ HON KAN TYVÄRR INTE VARA NÅ JÄVLA PRICK ÖVER DITT JÄVLA PÅHITTADE I.





puss

2008-09-08 @ 10:40:22
Postat av: den som tycker du är lite stor i truten!

you know who



HAR DU ALDRIG HÖRT DET UTTRYCKET ELLER!? FÖDDES DU IGÅR ? TÄNK EFTER INNAN DU UTTALAR DIG!

2008-09-08 @ 21:16:54
Postat av: you know who, its britney bitch?

JO, jag har hört folk använda de i rätt syfte. Nej tyvärr föddes inte igår, är äldre än dig så face back FORDONS homo.

2008-09-10 @ 20:17:15
Postat av: Anonym

nämen oj då kan du ju visa det också din lilla tönt, jag är inte tjej men kan man inte gå och undersöka sin pms? för du verkar lida ganska allvarligt av den :O

2008-09-20 @ 16:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0