Orkar jag mer?

Ända sen jag kom hem idag har jag endast pluggat, började med livmedelskunskap, ämnet är kul i skolan sen är det ganska tråkigt,man tror man kan allt men lovar att imorgon när provpappret läggs framför mig kommer det gå åt pipsvängen...
Efter det fick jag panik över att mitt golv va så skitigt så jag drog fram dammsugaren och körde lite med den här på undervåningen, och efter det får jag ett så söt och omtänktsammt sms från min lilla pojkvän, söt.
Så efter den lilla sms stunden kunde jag inte plugga längre bestämmde mig för att sätta mig vid datan, och då kom jag på den underbara ideén om att skriva min novell, som blev hyvsat bra, men ganska dyster tyckte både pappa och Philip men vad vet dom, hihi.
Imorgon har vi både matte och livsmedelskunskap men jag pluggar aldrig till matte prov så varför ska jag göra det nu, om jag kan det på lektionen borde jag kunna det nu också,eller?
Aja nu ska jag prata lite med mamma sen är det duschen som gäller,

XoXo

Hon som har pluggat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0