Oj vilken familj


Var inne på en blogg och hittade värsta roliga sidan och var bara tvungen att se hur mitt och någons barn skulle se ut och stackars Philip blev den utvalda, tycker faktiskt att både Willma och Andreas(som vi bestämmde att dom skulle heta) var ganska söta,vi kom oxå fram till att dom ska bli fotbollsproffs och tjäna mycket pengar till familjen, haha, men jag tyckte att det skulle vara bättre om Philip blev det, menmen.
Synd att man inte ser Philip så bra på bilderna då hade ni sett likheten, men kanske lika bra ahr ju sagt att jag ska hålla honom någolunda hemlig ett tag till,hihi.

Nej nu måste jag sova, sov gott och dröm sött.
Jag ska drömma om min älskade Nathalie som det var en evighet sen jag såg,buhu!

XoXo

Hon som lägger sig tidigt

Kommentarer
Postat av: fjong

fett sööta barn! :D

2008-09-20 @ 16:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0