Nu sitter vi här

Kvällen är och har varit alldeles underbar!

Philip kom vid halv nio typ tio minuter efter pappa, och pappa som jag verkligen inte ville skulle vara hemma.
Men allt gick utmärkt jag kastade in Philip bland 7 Hungriga personer som sååååå gärna ville träffa honom, han blev nog lite skakis,haha

Efter det gick vi upp till stugan och tv:n åkte på och vi mös ner i soffan, efter en stund kom Marcus och Rasmus upp med efterrätt både till mig och Philip vilket var ganska gott.
Philip berättade även om den galna fotbollsmatchen, där dom gett honom en fläskläpp, hjärtat.

När klockan närmade sig halv elva gick vi ner och spelade pingis med dom fyra små pojkarna som verkligen blev helt förälskad i honom, vi spelade väl pingis i 40minuter men till slut fick jag nog och drog med honom upp till stugan igen, ville ju helst ha han för mig själv!
Efter en stunds prat kom vi överens om att pojken ska köra mig till jobbet på morgonen så vi gick ner till huset och satte oss vid datan det var då vi skrev första halvan av blogginlägget och nu sitter jag och skriver andra halvan ensam,snyft.
Vad som hände mellan att vi skrivit halva inlägget och han lämnade av mig vid jobbet vet bara han och jag och så får det bli en stund.

Nu ska jag dricka lite vatten

XoXo
Hon som saknar

Kommentarer
Postat av: fjong

du glömde skriva hur ägd jag blev i pingisen :O

det var en mycket trevlig kväll :) <3

2008-09-21 @ 17:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0