Nära döden upplevelse men ändå en underbar dag

Innan jag säger nått måste jag säga till Jennie:
Jag säger inge så har jag ingenting sagt,jag kollar läget från pojken innan jag säger saker,hahaha


Idag har dagen bara flygit iväg, jag och Jennie har sprungit bort till pojkarna så fort vi får möjligheten och på lunchen åkte vi till donken och åt men Philip den lilla tönten tog en sallad, med vatten!? men lite pommes blev det allt,Jääääs
Sen åkte vi ut på en grus väg och lekte med bilen och aa jag tror fan Christian försökte döda oss där en sekund.
Och för att citera Philip när vi väl satt ner fötterna på jorden: " jag trodde fan vi skulle ryka med"

Jennie har även haft en sån där bära på ryggendag idag och det har vart roligare att bli buren än att bära, haha.
Men så är det väl alltid.

Jag har blivit ordförande och Ida sekreterare på klassrådet,fan va jag är med på allt.
Men typ 2/3delar ville inte ha mig, men jag vann! Och Jennie som tror hon är nått satte sig längst bak och bara klagade,blä på dig plutt!

XoXo

Hon som ska använda bilbälte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0