Mysig dag

Dagen gick väldigt segt imorse när vi började med att ha dubbeltimme svenska,blä!
Men sen flöt dagen på och runt ett(?) så fick vi ett uppdrag att gå iväg till coop och kolla ekologiska varor, men alla gick vart dom ville.
Men jag och Jennie flög iväg till fordon och var där, men när klockan var halv tre blev vi utkastade där ifrån så vi låg utanför och väntade och pratade på för fullt och svarade på några frågor.
Medans vi låg där ute sa Jennie *innan ...... går ut kommer ni vara tillsammans*
Aa jo tjena sa jag med min vanliga ton när hon drar upp denna sak, men hon är fan seriös,får väl se om hon lyckas, hihi

XoXo

Hon som är nyfiken

Kommentarer
Postat av: Jennie

du hoppas väll lite på att jag lyckas :(

2008-09-02 @ 16:14:20
URL: http://blackcrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0