Mysfredag

Fredagen har bara försvunnit, dagen började med dubbel timme i matte där jág slog huvudet i bordet så jag fick siffror i pannan, sen fortsatte dagen med lunch och dubbeltimme i livsmedelskunskap, andra timmen fick Philip sitta med, han fick sitta tyst och kolla i mitt block medans Jag,Jennie,Daniel och Marcus larvade runt som vanligt, hur kul som helst.
Sen efter skolan sa vi hej då till Christian som vi hittade i datasalen sen begav vi oss till sibylla där Jennie och jag tog en cola med pommes och Philip en hamburgare och pommes med en äppeldryck, tönt.
När vi går där ifrån berättar jag ryktena som gick men dom visade sig vara helt käpp rätt åt helvete, för tyvärr pojk så tror jag tiotusen gånger mer på Philip.
Sen satte vi oss utanför pressbyrån där Jennie åt en pepparkakssandwich och Philip och jag bara satt, vi satt säkert där i 40 minuter och mös,skrattade och frös till slut tvingade jag iväh dom och Philip tvingade på mig hans tröja, åh den söta plutten!
Jobbar i helgen så det lär inte hända så mycket,tyvärr.
Eller om jag har tur kanske man får träffa nån som är otroligt mysig imorgon?
Nu ska jag vara social,


XoXo
Hon som myser i soffan på fredagskvällen

Kommentarer
Postat av: "lillen"

vi satt där en timme tönt :)

2008-09-19 @ 19:54:11
Postat av: Anonym

du är tönt

2008-09-19 @ 20:04:03
Postat av: fjong

Tvingade kan jag väl inte säga, du snodde den :)

2008-09-19 @ 20:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0