Lyckopengen-mer än bara lycka

Nu har jag precis svalt sista kasslerbiten och förhört Felix på veckansord, den pojken är så duktig, är stolt över att vara hans syster!

Skoldagen började med att jag sprang fram och tillbaka från datasalen och informationen för att fixa min itadress,men det sket sig rejällt men det mysigaste var att när jag ska gå tillbaka till datasalen för första gången ser jag att herr söt och hans kompani sitter vid en dator så jag smet in där en sekund och mös, och eftersom dom satt där gjorde det inget att springa fram och tillbaka femtioelva gånger.

På lunchen borrade Philip och Christian i min lyckopeng så nu har både jag och Philip ett varsitt otroligt fint halsband.
Så hoppas att halsbanden ger oss tur.

Efter skolan gick jag,Jennie,Dennis,Philip,Toni och Christian till märsta station men Christian den lyckopricken han slapp gå så långt efter som han bor fem minuter från skolan.

Men vi andra hade galet mysigt.
Vi pratade om hur hela min släkt skulle älska Philip om jag tog hem honom som pojkvän.
Eftersom han både har bra betyg,gillar fotboll,har körkort, är söt, och så himlans mycket mer!

Men aja nu loggade precis han med stora P:et in så har viktigare saker för mig!

Den vackraste lyckopengen i hela världen


XoXo

Hon som ska prata med han

Kommentarer
Postat av: Philip

lyckopengen kommer att ge tur det lovar jag dig mrs söt :)

2008-09-17 @ 18:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0