Kärlek hela dagen

Idag hade vi sovmorgon!
Äntligen säger jag bara,hur skönt som helst.
Så skolan började 09:40 med "skoljoggen".
Men jag,Jennie,Christian,Philip,Toni,MArcus och Daniel gick, som sååååååå många fler.
Det var hur mysiigt som helst, men Philip var lite ledsen att han inte kunde springa men det ordnade jag,hoppas jag iallafall,haha.
Philip och jag gick och sa våra vardagliga komplimanger till varandra men jag drog ju dom bästa!

Philip har du ett plåster?
Nä, vadå då?
Jag skrapa upp knät när jag föll för dig.

Och den andra som jag kom på helt själv!
Du är som en secondhandtröja, använd men man vill ha den ändå.
Så jävla bra och klockren!

Dagen flög iväg efter skoljoggen och helt plötsligt träffade vi pojkarna igen.
Jag lyckades tfå Philip att äta en snickers bit bara för att han skulle bevisa hur mycket han tyckte om mig, jag är lite ledsen på mig själv för att jag fick honom att förlora men ändå ganska glad!

Vi va även iväg en sväng för att hämta Tonis reservnycklar till bilen eftersom han lyckades slarva bort dom andra, så jag ,Philip, Jennie och Christian for iväg, hur mysigt som helst.
Philip och jag öppnade även upp oss för Christian och Jennie om hur mycket dom skulle passa ihop och allt,så får väl se om vi hjälpte tröghuvudena på vägen!
Vilket jag verkligen hoppas.


Suddig men underbar,
Philip och jag på promenad


Nu ska jag göra lite läxa.

XoXo

Hon som tycker att dom ska fatta

Kommentarer
Postat av: Jennie

vikommer aldrig inse! ;)

2008-09-16 @ 21:16:23
Postat av: Anonym

JO skärp till dig nu! ihelgen då jävlar

2008-09-16 @ 21:30:29
Postat av: Philip

Dina komplimanger var bääst och bilden är galet söt måste jag erkänna :) söt

2008-09-16 @ 21:41:29
Postat av: Jennie

vadå helgen :oo

2008-09-17 @ 10:04:31
Postat av: Anonym

när vi ska porra ner oss i soffan och kolla film,plus racet:)

2008-09-17 @ 10:05:25
Postat av: Jennie

pfft

2008-09-17 @ 10:06:37
Postat av: Christian

det skulle aldrig hända.

Hon är en fjortis. och jag har min fina.

så palla?!?





uuuuusch

2008-12-03 @ 23:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0