Jag försökte

Jag satte mig ner för att fortsätta läsa där jag avslutade igår och det gick hur bra som helt fram tills Findus och Ossi kom ner till mig och ville ha uppmärksamhet.

När Philip lämnade msn var jag så otroligt "dryg" mot han så han gav mig lite tips om hur han fungerade:
När han lämnar dig sårad från msn - skicka inom kort ett sms så han blir glad
När han blir sårad över vad du säger - Förstår du att han gillar dig
Förlåt Philip ändade på den sista lite gran, lät bättre så.


                                                                                 Hur söta är dom inte
                            Skulle vilja pussa och mysa med en speciell men Findus och Ossi fick väl duga


XoXo


                                                                                                                                                                   Hon som drömmer sig bort




Kommentarer
Postat av: Anonym

du är förlåten ;D

2008-09-24 @ 18:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0