Ibland asså

Ibland undrar man om killar tänker med hjärnan eller han där nere,inte bara jag som ställt mig denna fråga jag vet men jag drar upp frågan igen.

Sen måste jag få skälla ut Jennie och Philip lite, sluta säg när tiden är mogen,eller vafan ni nu säger.
BERÄTTA FÖR MIG!

Och jag måste dessutom sända lite dubbla budskap till Philip eftersom han var enormt söt när han gick efter mig precis som det står i ett tidigare inlägg:
"När hon går ifrån dig och är arg-Gå efter henne"
Och jag blev lite sur på mig själv över att jag var ledsen/sur på honom!
Men men om man håller saker hemligt för mig så blir det så här,hihi

Men hittills har han samlat ihop poäng som ligger över dom högsta, så det var väl dags att nått skulle gå fel

Nu ska jag läsa om svampar

XoXo

                                                                                                                                                    Hon som är ledsen/sur

Kommentarer
Postat av: Mrs p

ofta du är suuur!

2008-09-23 @ 18:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0