Glada är vi alla

Idag har dagen flygit iväg!
På lunchen åkte jag,Jennie, Christian och hans pms, min sötnos, och 4 till iväg och mosade bil det var hur kul som helst men lite läskigt när dom krossade glas men då fanns sötisen där för att skydda mig.

Pojkarna vart som barn, hoppade runt och på bilen, skrattade,slog på allt och fram med mobiltelefonerna, men jag måste säga att det var riktigt mysigt!

Jag måste bara säga att jag är så nöjd med mitt val att hoppa av Didaktus norrmalm och börja om här på Arlandagymnasiet och träffa dessa underbara människor dessutom flyger dagarna iväg.
Men tyvärr får jag ju inte täffa mitt älskade N' varje dag och detta suger dase!
Men men that's life, hoppas våra vännskap överlever avstå¨ndet.
Men det borde det göra tycker om henne alldeles för mycket skulle göra allt för henne, men tyvärr får jag inte tillbaka samma känsla, men som sagt that's life.

XoXo

Hon som har sitt hjärta i Philips hand

Kommentarer
Postat av: Han som skulle skära ut sitt hjärta och ge till dig om det behövdes

hihi gaalet söt ;D

Ohja jag kände barnet inom mig, fast jag är 18 men det finns ju undantag. det vet ju du om ingen annan :)



Han som tycker du bloggar som en gud

2008-09-10 @ 21:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0