Det var något nytt

I går vid sådär sextiden så loggar Ida in på msn, och efter en stunds pratade hoppar jag in i duchen för att sedan åka till märsta och hem till lilla Ida, när jag kliver innanför dörren bjuds man på ett glas med rött vin av far hennes, mycket gott måste jag få säga, efter det går vi in till Idas rum där Andi sitter och glor på datan, Ida och Andi var redan klara så det vara endast mig dom väntade på, och jag är inte den snabbaste.
Efter det vandrar vi ifrån Idas hem till festen vi skulle till, det tråkiga var att det var roligare att gå till festen och från festen än vad det var på festen!
Men som sagt vi hade kul iaf.
När klockan var halv ett bestämde vi oss för att dra oss hem till Ida istället, och när vi kliver innanför dörren ringer jag pojken min och får reda på att han snart var i Märsta och att vi skulle mötas ungefär vid skolan, så jag säger farväl till pojkarna som sitter isoffan och går in i Idas rum för att säga hej då och hämta väskan, och får se en underbar syn där Ida sover i sängen , jag försökte säga hej då men det lyckades inte så jätte bra.
Iallafall när jag går mot skolan så ringer jag Philip igen och då har dom svängt in till skolan, oh puckon men medans dom var tvungna att vända tillbaka sprang jag ner i tunneln för att kissa, bara det att klacken fastar i gräsmattan och jag vrickar höger fot, aj.
Sen går jag och och sätter mig i bilen där jag möts av en glas Philip och en glas Christain, imjukisar och inge vax! jälvlar säger jag bara!
Vi hade typ hur kul som helst i bilen och vi skulle även hämta upp Ae och hans lillebror från tåget, jääääs.
Fyfan va kul vi hade det, hahaha.
Efter att lämnat av Ae och bröder hans så lämnar vi av Christian och Philip tar övar bilen och jag tar över framsätet.
Så där satt jag i bilen klockan två på natten, lagom berusad, och en pojkvän som kör hem mig, det var något nytt, nått jag aldrig varit med om förrut, och det var himlans mysigt!
När vi kommer hem till mig hämtar vi saker i huset för att sedan gå upp till min lilla stuga för att "sova".
Men precis som alla andra har även jag pch Philip en trötthetsgräns så vi somnade ifrån varandra och vaknade upp imorse med varandra.

Nej nu ska jag äta godis, utan pojkvännen denna gång

XoXo
Hon som fick uppleva något nytt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0