Det är jobbigt

Hon vet att hon är bevarad i mitt hjärta och hon borde veta att han måste kämpa för att få komma in på det stället där jag bevarar dom jag älskar mest och just nu finns det bara en person som jag VERKLIGEN älskar så denna flicka har störst utrymme!
Men även fast ag tycker att hon borde veta detta så ger hon mig känslan av att det är hon som måste kämpa, varför? ja jag vet inte.
Jag vill inte hamna i en sån här situation. Jag vill inte behöva berätta för dig varenda gång hur mycket du betyder för mig, jag vill att du ska fatta det genom att jag bara ringer dig eller skickar ett sms, jag vill inte behöva vara nervös över om du är sur på mig, jag vill att du berättar det för mig. Jag vill inte behöva ringa dig hundra gånger och bli helt totalt ignorerad, jag vill att du ringer upp igen och säger jag kan inte prata jag måste plugga.Jag vill itne behöva skriva såna här inlägg där jag förklarar för dig hur du gör mitt liv helt otroligt förutsägbart och så otroligt underbart och dessutom hur mitt liv känns perfekt när jag är med dig!

Det finns ingen bättre och Det finns inge roligare

XoXo
Hon som saknar sin absolut bästaste vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0