Dagens nyheter

Dagen har gått ganska segt, har ju inte träffat pojkarna men har ju haft Jennie by my side!
Men en sak som tog i hjärtat var när pojkarna bestämmde sig för att titta förbi på idrottslektionen,tydligen tog det på Dennis tålamod oxå för dom åkte ut efter typ en halvtimme, men några vackra höjdhopp fick dom se iallafall.

Gav Philip en kärlekspresent idag, Nalle Puh som kramar om ett hjärta den var vacker och Philip blev rörd, bäst för han att han ger mig något snart!

Efter skolan åkte jag och Jennie till Arlandastad på vägen dit och under hela måltiden satt vi och pratade om vårt hat till folk som smsar med folk istället för att vara med oss och om förhållanden, vi ssatt fan på donken i en timme eller så, blir typ chockad.
Sen begav vi oss in på ica maxi och vi mindes några minnen från i lördag när vi gick där med några favoriter.

Just nu ligger jag i sängen och är överlycklig för att stugan snart är klar blir så fint!
Jag och Jennie och förhoppningsvis några pojkbesökare ska nog inviga stället i helgen, mysigt säger jag bara!

Nu ska jag fixa min helg sen sova!

XoXo

Hon som är speciell


Kommentarer
Postat av: han som blev rörd

Jag ska göra mitt bästa att hitta något fint som kan passa till dig :)

2008-09-12 @ 15:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0