Bye Bye Singellivet

Igrår gick jag runt hela dagen och surade på Philip och Jennie för att dom inte ville berätta deras hemlighet.
På kvällen fortsatte disskutionen med Philip på msn och helt plötsligt som vanligt(!) ska han lämna mig han undrar när jag ska sova och jag säger vid kvart över tio för hoppningsvis, sen var det inge mera med det, jag och Jennie fortsätter att prata ungefär en halvtimme men till slut måste jag hoppa in i duschen men hon tjatar om att jag ska ringa Philip men han skulle ju iväg så varför ska jag ringa och störa?
Och efter typ tio minuter av tjat från Jennie loggar jag bara ut utan att säga hej då eller nånting, och hopp in i duschen!
Vårat schampoo är fett kul det lödrar som fan, man känner sig som fem när man badade bubbelbad och blåste runt bubblorna.
Iallafall efter en underbar dusch så kliver jag ur duschen, hör en bil köra förbi och jag tänker genast för mig själv, vem fan åker förbi så här sent?
smörjer in kroppen och ansiktet, vandrar ner på undervåningen och kollar mobilerna och på ena mobilen har jag ett missat samtal och ett sms från Philip, så jag skickar ett sms till Philip där det står:
Nu ringer du fel mobil igen<3
Då får man tillbaka:
Kom ut så tar jag det framför dig:)<3
Eftersom jag hamnar i chock får jag bara ur mig:
Va?haha<3
Då ger han mig ett enkelt svar:
Gå ut där jag brukar parkera bilen.Skynda dig lite:)<3

Jag vill bara att alla ska notera att jag är nyduschad och håret sattes upp på två sekunder,inge smink, hotpants, Philips stora tröja och röda foppatoffler var allt som han på.
Och när ajg går ut genom dörren står han där framför Christians bil
Lite snabbt tänker jag för mig själv snart kommer Jennie och Christian också komma ut men nej det gör dom inte, utan han står där framför den viita volvon med dimman i bakgrunden och en helt fantastisk himmel som är fylld med stjärnor.
Jag går fram ger honom en kram och utbrister:
Gud vad gör du här och kan inte sluta skratta mitt nervösa skratt.
Sen är allt väldigt suddigt, tyvärr för det är den här konversationen man vill ha kvar i huvudet, men den finns inte, det finns bara bilder från kvällen, men den var helt fantastisk.
Och nu är iaf han den där underbara gentlemannen min bara min.
Så igår klockan 22:15 sa jag farväl till singellivet och hejhej förhållande.
Har inte haft ett förhållande på två år så man är lite rostig men jag tror vi kommer klara det alldeles utmärkt och ser fram i mot denna vinter när jag har nån att dela dom mörka och kalla vinterkvällarna med, nån som kan hålla om mig när jag fryser och bara lysa upp dagen lite extra mycket.

Nu ska jag hoppa in i duschen

XoXo
Hon som får säga S<3P

Kommentarer
Postat av: Jennie

får jag säga SÖTAST! :)

glöm bara inte bort mig i vinter, hihi <3

2008-09-24 @ 21:19:03
URL: http://blackcrap.blogg.se/
Postat av: Philip

får jag säga SÖTARE ÄN SÖTAST! :)

eller kanske underbar är det bättre? <3

2008-09-24 @ 21:22:48
Postat av: Sandra

Jennie glömmer dig aldrig!

oh<3

2008-09-25 @ 20:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0