Uppe tidigt

Vaknade halv nio och kunde inte somna om har tre saker som virrar runt i huvudet ,håller på att kola vippen av stress över dessa saker.
Och inte kan jag prata med nån om dessa saker och jag kan bara lösa en av dessa tre saker.
Som sagt panik!
För att tänka på annat har jag suttit på blocket och kollat in hund valpar eftersom far och jag är intresserad av att köpa en voffsing, jag kan nästa ta vilken hud som helst men vet att pappa vill ha en jaktis så har anpassat min sökning efter hans önske mål och när jag väl hittat en hur söt som helt så öppnar han käften och säger:

- jag vill ha en gråhund.

Oh idiot! så nu har jag suttit och kollat runt i tillochmed(!) hela Svergie för att hitta en jävla gråhund och har upptäckt att dom är galet söta! men fråga är om pappa är villig att åka fem timmar för att köpa denna underbart söta voffsing.
Jag är lätt redo att göra det, men pappa ser ju inte en bilresa med sin dotter i fem timmar med matsäck, bra musik och prat som en trevligt grej utan som en hemsk bensinkostnad.
Men men han är min far och tråkigt nog älskar jag honom ändå.

Idag ska jag mysa runt med mjukiskläder hela dagen, eftersom jag inte packade upp igår så får jag väl göra det idag, ska även tvätta två maskiner, tror även att jag ska gå upp till stugan och fixa lite. men kan tyvärr inte göra så mycket eftersom jag inte vet hur jag vill ha det förrens allt är klart, pappaseg.se
Nu ska jag kolla på nickelodeon med S och F

XoXo
Hon som har panik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0