Underbart är ordet

Igår kväll efter jobbet kom man hem och mötes av en underbar middag som innehöll;
Älgstek
Potatis
Gele
Tre olika såser
VIn
Coca-cola
Och en god sallad
 
Efter maten var det One Three Hill och säsongspremiär för Gossip Girl!
Så underbart två favvopogram efter varandra!


KÄRLEK

Åh jag blir helt galen, längtar förskräkligt mycke efter nästa söndag redan!
Efter tvtittande i två timmar var det hopp i duschen eftersom Philip kom vid nio och eftersom hans bil inte var kör vänlig så fick Toni köra honom och dom kom med värsta lyxbilen!
Det stod grönsakhandlaren över hela bilen, med små grönsaker brevid,fett söt!
När han kom gick jag ut och möte honom, ny duschad och allt, helt underbart.
Efter det gick vi upp till stugan och la oss i sängen och kollade på tv, hur underbart som helst!

Imorse va vi båda väldigt trötta så en sovmorgon på en timme extra var helt perfekt.
Medans jag sprang omkring i huset satt Philip bara där och tog det lungt och ibland kunde jag inte låta bli att stanna upp och sätta mig brevid honom.

Nej men juste, skulle endast skriva om Marcus denna vecka, så att jag bevisar att jag inte begår äktenskapsbrott!
så från och med nu byts Philip ut mot Marcus, sorry honey!

Marcus, Marcus, Marcus, med sitt bruna hår och upplysande ögon!

Nu måste jag plugga till matte provet vi har imorgon, suck

XoXo
Hon som pluggar det hon hatar men ändå tycker att underbart är ordet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0