Tidig slut och födelsedagsfirande

Idag, för en gångsskull tog ajg mig i kragen och gjorde mig i ordning så att jag satt vid matbordet kl 06:40 så att jag kunde säga grattis till Karin på hennes 37 födelsedag, men jag känner nu på eftermiddagen att kroppen hade verkligen behövt ligga kvar dom där tjugo minuterna, men då hade jag behövd stressa till bussen som vanligt och det var faktiskt skönt att slippa det idag!
Vi började skoldagen med en timme pluggande till svenskaprovet och sedan tyvärr självaste provet, men det gick faktiskt riktigt bra, för första gången svarade ajg på allt och var stolt över mig själv efter ett svenskaprov!
Efter provet strövade vi runt i en halvtimme i väntan på hygienlektionen där vi fick ett papper sen slutade vi för dagen, skönt.

Efter skolan fick jag och Jennie skjuts upp till Arlandastad/Eurostop, där vi letade present till Karin och köpte två tröjor till mig, vi hade mysigt och pratade mycke om pojkar, haha, ovanligt?

Karins presenter

När jag väl kom hem la jag mig i soffan och kände mig helt utpumpad, ögonlocken kändes riktigt tunga, så var tvungen att lägga mig i soffan och kolla på tv/sova. När Sara och Felix kom hem började Sara med maten och jag kände att det var dags att hoppa i duschen, fett mysigt. Ställde mig i duschen sådär lagom sömnig, schampoonerade in håret, sköljde ur det sen åkte skrubbhandskarna på, så himla skönt man känner hur huden börjar andas igen, efter min duschtur smörjde jag in mig med krämen jag köpte och sprang ner för trappen och klädde på mig. Jag har även hunnit med att tvätta två maskiner tvätt och två maskiner med torktumlaren, dessutom städat rummet, blev ju världens fart på mig efter duschningen.

Nu har jag tagit mig tid till att sitta i soffan med datan i knät, Sara har precis blivit klar med maten och sitter nu med Felix och kollar på nikelodion, den ända kanalen som står på när dessa barn kollar på tv, hihi.

XoXo
Hon som har fullt upp


Mariah Carey MP3 from Free MP3 Downloads

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0