Oh I'm sorry

Jaja förlåt två dagar sen sist har varit lite upptagen.
I onsdags var jag med Ida, Jonas och Andi som sagt vi hade hur kul som helst.
Vi slutade kvällen hemma hos mig i min stuga och vid tolv kom Philip, Toni, Johan och Christoffer.
Men efter en stund kom även Janne och för engångs skull var han faktiskt snäll mot mig, lite halvt.
vid halv tre slutade denna trevligt kväll.
I torsdag åkte Ida,Andi och Jonas hem vid tio och jag mös vidare med pojken min, hela torsdagen gick åt till att äta och mysa sönder.
För några sekunder sen lämnade Philip mig och jag sitter nu här med läxa på tio sidor, tråååkigt men det måste göras.
Ska försöka få familjen att gå på bio ikväll, eftersom jag jobba ri helgen så blir det en hemma mys helg så här innan skolan börjar.
Nu ska jag läsa vidare

XoXo

Hon som pluggar i sin ensamhet



Roligare skulle man kunna ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0