Och nu vad?

Nu sitter jag i soffan med familjen efter en helt underbar middag.
Jag och pappa har äntligen hittat en gråhund den är helt galet söt och vi är på båda två, han ska till och med ringa imorgon!
Blir helt chockad av att han sagt en sån sak.
Nu hoppas vi bara på att vi kan mötas halv vägs eftersom det blir alldeles förlångt att åka fram och tillbaka, sen hoppas vi ju såklart att den finns kvar, jag ber iaf till gud om det.
När jag såg voffsingen med namn Roy fick jag upp bilder i huvudet av mig och philip i sängen en tidig vinter morgon och brevid oss ligger Roy med sin fluffiga päls.
Nej nu ska jag be vidare till Gud


Titta ögonen

XoXo
Hon som ber till den där uppe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0