Nu ni

Nu har jag precis pratar med Iems i telefonen och vi har bestämmt en hel dag emd varandra.
Ska hoppa in i duschen sen åka till märsta för att möta upp henne sen åka till vallentuna för att hämta upp pojken sin sen åka till stan för att köpa jacka sen åka hem till henne så hon får fixa sig(?)
sen ska vi, Andi och Jonas hem til min stuga och umgås, fett mysigt.
En hel natt med dom, längtar redan, dom ska förmodligen även sova över ojojoj säger jag bara.
Som ni märkt har jag absolut inge planerat denna vacka förrutom jobb på lördag och söndag så ska njuta av denna ohc morgondagen så gott det går.
För på fredag blir det sova tidigt så man är pigg på jobbet haha.
Nu ropar duschen!

XoXo
Hon som duschar om tre sekunder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0