Not fun

Imorse fick pappa ringa upp till stugan och väcka oss och herregud vilket spurt det vart på mig, blev klar 07:00 och Philip skrämmde ihjäl mig när jag skulle komma upp och väcka honom, o m g säger jag bara!
Vi va vid jobbet 07:15 och jag hoppade in på jobbet på en gång, men som tur va hade dom inte kommit igång än så det gjorde inget att jag var lite sen.
Det gjorde ont ihjärtat att lämna min bebis, men ska amn ha pengar så måste man,fan,längtar efter honom sjukt  mycke!
Har även haft en längat efter Jennie över mig idag, så får hoppas att det var värt längatn och väntan imorgon när vi ses.
Nu är det snart OTH sen GOSSIP GIRL!

XoXo

Hon som blir härmad


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför en längtan efter lilla mig? (aa)

2008-10-19 @ 18:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0