Mitt i pluggandet

Var bara tvungen att ta en pause från pluggandet för att skriva av mig lite,har inget speciellt att säga egentligen förutom att jag saknar Philip så otroligt mycke just nu, han lämnade mig visserligen bara för en halv timme sen men är redan helt full av saknad.
Jennie och jag började morgonen med disskution vilket löste sig otroligt snabbt, hon är ju helt underbar den där tjejen!
När man är med henne så flyger dagarna förbi vi har alltid något bus för oss på ett eller annat sätt, IdaMarcus och Daniel ni  är såklart oxå inblandad i att få dagarna att flyga fra.
Ni förgyller som sagt dagen, hihi.

Nu sitter jag här med svenskan i största hug och jag ska verkligen kunna förklara vad alla ordklasser står för, jag måste verkligen kunna det!
Jag tror dessvärre inte att det här kommer bli ett prov med något vidare höga betyg, tyvärr, men jag ska göra mitt bästa det lovar jag!


Britney Spears MP3 from Free MP3 Downloads

XoXo
Hon som ska försöka iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0