Inget speciellt

Som ni märk har helgen vart helt underbar, om man bortser från spyandet vill säga.
Nu sitter jag här med femtio papper utspridda över hela soffan, benen på bordet, mysis kläder på mig, sms från Philip kommer titt som tätt och Findus leker med en penna som flyger över allt så blir inte chockad om alla mina pappren flyger iväg snart oxå.
Just nu har jag ett litet irritations moln över mig, vet inte riktigt varför, men det finns där, så fort jag inte tänker på svenskan så är det nått i mitt huvud som kommer upp och stör mig,vet inte riktigt vad men nått är det,hmm.

Juste idag fick vi vårt typ åttonde schema och på detta har vi sovmorgon varje tisdag fram till 09:25 hoppas att det finns någon buss som matchar annars är det ju helt meningslöst!
Nu ska svenskan in i huvudet.

Alla dessa pappren


Bon Jovi MP3 from Free MP3 Downloads

XoXo

Hon som ska lära sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0