I'm complicated

Jag är svår, och du kommer hata mig flera gånger om under våran resa, jag bara vet det, jag är mycke, och jag vill aldrig såra dig men ibland tänker jag bara på mitt eget bästa.
Jag är inte den bästa, jag är mera åt det andra hållet, tyvärr.
Jag gör mitt bästa för att du ska slippa se den personen jag är egentligen, jag vill att du ska tycka om mig för den jag är men den jag är är inte lika älskvärd som den jag är med dig, och du tycker om den jag är med dig så jag gör mitt bästa, jag vill inte bråka, ha dumma disskutioner och ångra saker jag sagt, va överdriven och fjantig, nej jag vill inte vara sån, jag vill vara den som kan sopa saker under mattan och ta saker med en klackspark.
Jag vill inte vara den som gör att vi inte sover nära varandra när vi sover med varandra, jag vill vara den som gör så att vi inte kan släppa tagen om varandra.
Jag vet att du kommer släppa mig först för jag vet inte hur länge jag kan hålla den där personen instängd i sin bur.
Den där personen som är så hemsk när jag är i förhållanden jag vill ha henne instängd i sin bur för alltid för just nu vill jag inte släpppa taget om dig och jag vill inte att något ska komma emellan oss.
Nu vet du min hemlighet, du och många till.

XoXo
Hon som inte vet vad hon ska säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0