Hemma på en fredag?

Nu sitter jag här, alla är säkert ute och firar att det är lov och fredag medans jag sitter här hemma, har precis packat klart och är sjukt kissnödig. Har precis pratat med mor och Hugo längtar otroligt mycke tills imorgon, jag och pojken blir borta tills sen tisdag kväll, ser fram imot det enormt mycke!
Det som åker med för tre dagar är:
Tre olika byxor
Fyra olika linnen/t-shirts
Tre par trosor
Två Bh:ar
Tre par sovisar
Två par skor
Smink
Hårspray
Ipod
Bärbara datan
Mobil
Mobil laddare
Tre par strumpor
Fyra tjockis tröjor
Läxböcker
Boken vi ska läsa ut på svenskan

Nej nu ska jag upp och mysa med Karin, Philip kommer klockan tio imorgon och för att vara pigg och glad ska ajg lägga mig i tid i natt,hihi. Kommer nog packa om väskan en gång till för att rensa lite.
XoXo
Hon som vill ha morgondagen nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0