Helt otroligt

Man blir nästan lite chockad över vad en sån människa kan ställa till med för problem, bara för att det hänt en sak så har jag,Jennie och Ida varit på två möten idag, ett med rektorn över hotell och restaurang och ett med kuratorn, seriöst herregud säger jag bara.
Bara för att hon är lesbisk och emo så är det synd om henne,jag lovar att hon tycker synd om sig själv också.
Hon förtjänar en riktigt hård käftsmäll och några smarta ord från min,Idas och Jennies mun, vänta bara,hihi.
Förlåt flickor men allt prat om att vi inte hatar henne, jag är ledsen emn kan inte hålla med er, jag hatar henne.
Nu ska jag rätta min novell

XoXo
Hon som grattar sin syster på 12-års dagen

Kommentarer
Postat av: .

Du verkar hata många du. jobbigt det måste vara. och är det fel att vara emo? jag tror många tycker mest synd om dig när dom läser detta inlägg

2008-10-23 @ 22:42:16
Postat av: Anonym

Du din lilla privata person, tror inte du kan säga till om så mycke eftersom du inte vet hur mitt liv fungerar eller nått annat.

Dra och dö =)

2008-10-24 @ 13:58:33
Postat av: .

faktum är att det du skriver speglar hur ditt liv är, så jag tror att jag vet ganska mycket.

Dö dröjer det förhoppningsvis några år innan jag gör eftersom att jag bara är 21.

Du är 18 men i dina inlägg beter du dig som en 14 åring som är osäker på livet. Idiot, lesbisk, emo patetisk, och andra skällsord är ord du använder flitigt.



Jag tror inte att du gör dig speciellt populär med din attityd.

Jag vet, för jag har varit så arg som du verkar vara.

Det är bara du som kan ändra dig själv, du kan inte ändra världen



tack och hej

2008-10-24 @ 20:10:41
Postat av: Anonym

jag är otroligt possitiv och glad. mina vänner älskar mig och bara för att jag skrivit typ fyra arga inlägg om två olika personer så tror du att du kan sita och säga att du förstår mig och att du varit lika arg som mig och att jag beter mig som en 14åring, nono lilla du. bara att du öppnar upp dig och leker förstående och tror att du vet allt gör dig till äcklig liten person, förlåt men du stör mig genom att påstå att du vet "allt" och ja ajg skriver om mitt liv men skriver jag om det i minsta detalj, nej. Nämen dåså då vet du inte ALLT. och i inlägget om personen JAG känner och INTE du så har ajg inte skrivit något om vad hon gjort jag skrev bara vad vi fått göra...

2008-10-24 @ 20:31:49
Postat av: ankan&henkan

du måste vara skolans största fjortis.

vi skrattar

och det är inte vi som har skrivit innan.

hahahahaha

fyfan vilka fjolliga inlägg du har skrivit

vem bryr sig om vad du ska ha med dig? oo snälla?

han kommer ändå dumpa dig sen fattaruväll?!, när han fattar att allt du gör e att supa och röka och du har gått om 2 år,ahahahahah lolololololo. vi

ska le åt dig i korridoren fjortisjävel.

dina bilder när du gör samma pussmun hela tiden var inte smickrande i ditt fotoalbum

2008-10-27 @ 13:37:57
Postat av: Anonym

ey, låt min kompis vara ifred. ni känner inte henne och kan fan inte påpeka någonting om henne. jag känner henne och jag vet hur underbar hon är. hon är långt ifrån fjortis och hon har en pojkvän som fan inte skulle dumpa henne för det där NI påpekar att han skulle. det kanske är ni som skulle göra det, för att ni är idioter? för vem fan skulle dumpa någon om den söp, rökte och lalala, om man älskar en person så kan man visa det också, och kanske försöka få människan att sluta eller något men fan inte dumpa den. eller visst, idioter som ni kanske somsagt.

och en sak till, ni verkar hata min vän eller det är så ni uttrycker er iallafall, varför lägger ni då ner tid på att skriva så mycket till henne? sköt er själva och bete er som normala människor istället, det behöver ni. jag märker det bara efter den där texten..

2008-10-28 @ 23:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0