Han kommer till mig, till mig och ingen annan

När vi klev in på hygien lektionen skrek vi efter provet men nopp vi skulle vänta en HEL timme till innan vi skulle få tillbaka det, åh!
Men när vi väl fick dom framför oss var det helt enkelt värt den där extra timmen, två prov två MVG oj vad glada vi blev!
Marcus min älskade man och våra barndgudfader fick oxå bra saker skrivda på provet.
När vi väl slutade skolan väntade vi en halvtimme eftersom Jennie skulle på möte i skolan och jag ville vara bra kompis men dessutom ville jag säga hej då till pojken min, men det slutade med att han och jag tog en prommenad ner till stationen där vi satte oss på en bänk utanför pressbyrån och satt och såg nykära ut, hur mysigt som helst!
Men efter ungefär en halvtimme var vi tvungna att gå skilda vägar och så fort den där sista kyssen kom och vi vände ryggarna mot varandra kände jag hur jag började sakna honom,men jag utmanade mig själv med att inte skicka sms till honom, men när jag väl kom till Sigtuna kunde ja ginte hålla mig längre!
så det fick bli ett enkelt sms:

Vill du veta en sak?<3
Jaa berätta<3
Jag är kär i dig<3
Du är sjukt söt! söt vill du oxå veta en sak?<3
Tell me<3
Jag är kär i dig med<3

Kan man ha en sötare pojkvän!?
Precis i detta nu som jag skriver detta har vi kommit fram till att Philip ska hoppa in i duschen så att han kan åka till märsta låna hans bil vi inte får nämna namnet på och komma hit!
Vi ska titta på Grey's anatomy och mysa, sen får man ju sova till sju imorgon eftersom man får skjuts till skolan, helt underbart!
Och sötnosen har ändå sovmorgon till typ halv elva!
Åh längtar galet mycke, men bara en stund kvar tills han kommer nu.
Nu ska jag mysa ner mig i myskläder

XoXo
Hon som har den sötaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0