Engelska

Nu är det så att jag sitter här i datasalen med klassen och har engelska,men eftersom jag och jennie var på marknadsförings grej igår på valsta skolan så har vi inte hunnit göra lika långt på uppgiften som dom andra, men men vi gör vårt bästa.
Jag snodde precis Daniels inloggning så jag kom in på datan, hihi men hantycker om mig ändå, jääääs!

Igår firade jag och min pojk en månad, en hel underbar månad. Vi ahde hur mysigt som helt, vi gjorde inget speciellt men det känns som om vi åkte på medelhavs kryssning, så underbart var det.

Imorgon åker vi upp till mor och Per det kommer bli helt underbart att få träffa alla och mormor och morfar, längtar äckligt mycke!
Nu ska jag jobba vidare!
XoXo
Hon som älskar livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0