En rolig lunch

Klockan 08:15 började vi med matte prov, eftersom alla i klassen förutom lilla Jennie fick ig på förra så blev vi tvungna att göra om matten, och vi fick faktiskt ett lättare prov, haha.
Efter det var det idrott, vi hade hur kul som helst och vi slog rekordet med 10personer istället för 6!
Vi gjorde minivågen och skrek WOW, många gånger om. För första gången var jag i samma lag som Marcus, hur mysigt som helst, plus att jag fick berätta för honom att jag väntade vårat första barn ihop han såg lite rädd ut men det går nog över hoppas jag!
På engelskan gick vi igenom vad som kommer på provet imorgon och på lunchen träffade vi pokvännen min och hans vänner, Philip äter så långsamt så som vanligt sitter alla och väntar på han, suck babe suck säger jag bara!
När vi kommer bort till fordon stod Ernad och han Gang där, och vips så var jag och Ernad gangledarna och dom fyra ettorna våra medelmmar, värsta bästa gänget vi döpte oss även till the pimps och Ernad oh jag ägde Philip och Dennis ex-antal gånger, dessutom är dom så galt dåliga att dom tillochmed ägde sig själva,jävlar säger jag bara, Ernad och jag, jag och Ernad!
Och mitt inne i värsta ägandet så kommer Philips flickor och alla ska genast hälsa på mig, han är ju lite söt som vill att jag ska träffa alla han feminina vänner men samtidigt kanske de tinte var så bra eftersom vissa hemliheter kom fram, sånt som jag inte visste innan, undrar varför?
Men det jag vill komma fram till är att vi ägde er iaf!
Och ni som inte var där, ni vet inte vad ni missade,haha.

Nu måste jag plugga engelska, har prov imorgon som sagt!

XoXo
Hon som ägde pöjken sin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta du och din curryluktande vän ägde mig och dennis :O

2008-10-08 @ 18:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0