Underbara fredag!

För tredje och sista gången.
Sitter på engelska och har precis lämnat in min engelska novell om Birthday disaster.
Den var ett vg sa han första gången han läste den, då det var kladd och lite stav fel men nu när den är rättad och lite saker har kommit till så hoppas jag på mer, man ska bara nöja sig med det bästa!
Efter skolan ska jag ner och möta upp Philip sen ska vi åka hem till mig så får vi väl se vad somhänder men eftersom vi ska till Gymnasiemässan imorgon hela dagen så blir det inge sent och ingen jätte grej som ska göras.
Igår pratade vi i telefon i ca 2timmar och tror inte vi kom fram till ett piss så det jag sa i förrgår sa jag väl mest för att få det ur mig antar jag(?)
Ida sitter mittimot mig och för första gången dessa dagar så jobbar hon faktiskt!
Jääj för henne, imorgon blir det partaj i väsby direkt efter gymnasiemässan så kommer vara ganska sönder i huvudet men det ska inte få förstöra kvällen eftersom det var hur länge sen som helst sen sist.
Pete(engelska läraren) hälsar.
Nu ska jag göra uppgifter

XoXo
Hon som sitter och larvar sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0